Newnesilanne Merhabalar Yenidoğan alışverişi kapsamında bebek maması da alınmalı mı salıp hastaneye götüreyim mi? Hangi marka daha temiz sizce acil yardımınıza ihtiyacım var hanımlar
staRmama Newnesilanne bize aptamil alın demişlerdi hastaneden sütüm yetmediği için bebeğimin kan şekeri düşmüştü. Şuan hiç içmiyor ama sevmiyor.
Alone Newnesilanne bence şimdiden alma. İhtiyaç olursa hastane söylüyor zaten o zaman alırsınız her yerde kolayca bulunan bişey sonuçta
elif475475 Newnesilanne merhaba bizim hastane çantasına koymamız uygun değildi. Ben koymamıstım o yüzden. Biberon sağma pompası mama hepsi lazım olursa hastaneden karşılanacak demişlerdi.
elif475475 Newnesilanne özel Medipol Mega hastanesi bir broşür veriliyor doğuma yakın. İhtiyaç listesi. En altında bu yazdıklarım getirilmeyecek yazıyor. Anne sütü destekleyen bir hastane olduğu için öncelik anne sütü diye koydurmadılar. Bizim de ihtiyacımız olmadı çok şükür hiç mama kullanmadık iki sene.
Newnesilanne elif475475 çok şükür. İnşallah benimde mamaya gerek kalmaz bebişim emer. Benimde özel hastane ama getirilmemesi gereken listesi yok. Ben tedbiren yanımda olsun diye istedim o an eşim vs eczane filan arayıp telaşa düşmesin dedim.
elif475475 Newnesilanne evet gece doğum yapsanız bir de nöbetçi eczane zor bulunur o yüzden yazmıyorsa alabilirsiniz bir kutu
surprizbebe Newnesilanne ben de kararsızım ama almıcam galiba. Biberon da almıcam. Lazım gelirse her yerde var zaten amaaannn
Newnesilanne surprizbebe sadece bir adet philips avent natural response aldım o kadar. Mama konusunda da telaşa düşmeyeyim hastane çantasında bulunsun diye düşündüm.