Yarın sabah 7.30 sezeryan doğumum var ilk gebeliğim içimi son üç dört gündür acayip bir korku kapladı sanki kötü birşey olacakmış hissi var korkuyorum ilk kez ameliyat olcm ilk kez kendim için hastanede yatcm çok korkuyorum ya uyuşmadan keserlerse ya kötü geçerse vs die sizlerde de bu endişeler korkular oldu mu tecrübeli anneler 🥹🙈