Aysen_23 Lagertha46 ben de kahve rengi akinti geldi 6 haftada dufaston kullandim 13 e kadar progestron ilaci cox gucel ilac
Denizkarci Lagertha46 ben kullandım kahve lekelerim vardı gebeliğin ilk haftalarında yattım dinlendim geçti sonrasında
Lagertha46 Semagzll 17 +4düm kahverengi leke geliyo kırmızı görürsen gel dedi doktor ama korkuyorum psikolojim bozukdu artık enfeksiyon danda olabilir dedi ama kendimi çok yoruyorum bu yüzden
Semagzll Lagertha46 yat dinlen canım o zaman fitil falan vermedi mi benimde düşük tehlikem vardı 2 ay yattım ful
Semagzll Lagertha46 eşimle ikimizin ki de Rh+ canım sanmıyorum uyusmazliktan olduğunu doktor 5 gebeden 3 kişide rastlanıyor dedi
Lagertha46 Aysen_23 ben 17 deyim yerleşme kanaması çoktan bitti bende yaşadım 6 8 haftalıkken şimdi yine başladı anlamadım
Lagertha46 Semagzll sizde yokta bende var ama hangi sebebten olduğunu bilmiyorum enfeksiyon da var acaba hangisinden dolayı korkuyorum psikolojimi bozdu bu durum