Hasibeeee açıklık 3-4 cm olunca belden iğne vuruluyor. Sancı hissedilmiyor. Dozu ona göre ayarlıyorlar doğum zamanı yaklaşınca normal sancılara geri dönüp doğuruyorsun. Benimki böyle olmuştu. Sonrasında bikaç hafta belde sızı oldu baş ağrısı falan yaşamadım. Güzel bir nimet olduğunu düşünüyorum 🥰