Heidiiiimy 6 haftalık hamileyim. Mide bulantım ve midemde yanma hissi var. Doğru düzgün bir şey yiyemiyorum. Kilo da vermişim. Bi türlü geçmiş. Tavsiyeniz var mı :(
Havva_6165 Heidiiiimy 36 haftadayım daha da devam ediyor mide bulantım ve aşırı mide yanması Soda,sakız,süt, salatalık bunları dene ve birşeyler yiyip içtiğin gibi uzanma baktınız geçmiyor sağlık ocağından şurup yazdır inşallah geçer
Gzd1212 Heidiiiimy 7+4teyim bende 5.haftadan beri sanırım aynı şikayetteyim. 2-3 gündür azaldı. Doktorum gaviscon önerdi sizde bi doktorunuza danışın çok zorluyorsa
Heidiiiimy Havva_6165 hep bi uzanma hali var bende. Hiç halim yok :( dediklerinizi de deneyeceğim teşekkürler 🙏
Asya95 Heidiiiimy hamileliyimde uyuyamirdum yanmadan.Başucumda bile salatalik oluyordu yiye yiye uyuyordum😂
HeMSiReM @“Heidiiiimy” mide yanması için gaviscon şurup içebilirsiniz . Bulantı için çubuk kraker , limon suyu (1-2 damla ) bulantınızı keser .
Heidiiiimy HeMSiReM sağlık ocağına gidip şurup yazdırsam iyi olacak galiba çünkü hiç bir şey yiyemiyorum
Heidiiiimy Anonimanonim benimde yaklaşık 5 gündür falan başladı. İştahsızlık o kadar kötü bi şey ki. Açsın ama yiyemiyorsun…
Heidiiiimy Gzd1212 çok zorlamaya başladı. Hep yatıyorum. Bi şey yiyemez oldum. Kilo da verdim. Yarın bi doktora görüneyim bakalım bana ne önerecek:(