Merhabalar,
Gebelikte 8+3 deyim. Son bi kaç haftadır çok sık baş dönmesi ve halsizlikle gelen bayılma kusma hissi var. Tansiyonum 8-4 lerde hep. Bu durumu aranızda yaşayanlar var mı? Sorduğumda doktorum da normal dedi. Hamilelik öncesinde de arada düşük tansiyon yaşardım ama bu aşırı sık ve yaşamımı etkiliyor artık. Öldürmüyor ama süründürüyor resmen😪