Nur67 benim amh da 0.023 . Hemen tüp bebek dediler devlette infertile bölümüne randevu aldım gittim . Tedavi süreci uzun süreceğini biliyordum. O yüzden o aralıkta soğan kürü yaptım olmadı, hayıt macunu bir ay kullandım olmadı,yumurta takibi yaptım olmadı,koca kari şeyleri yaptım hani göbek düşme gibi şeyler çoğu kişi onu da önerdiği için yapmıştım ama yine olmadı.İnanin o kadar çok şey yaptım ki hatırlamıyorum bile tabi bazilarini çok önceden de yaptım hepsini 5 -6 ya sığdırmadim. Zaten artık tüp bebek günüm de geldi . 5-6 ay sürdü dün tansferim yapıldı bakalım inşallah rabbim hayırlısını kolaylıkla nasip eder 🙏♥️