Diyoler Merhaba herkese, bugün tam 14 haftalık olduk ama 13. Haftada da ayaklarımın altı akşamları cayır cayır yanıyordu şimdi de son 3-4 gündür sanki ayaklarım şiş yürürken acıyor balonun üstünde yürüyomuşum gibi. Önerilerinizi bekliyorum 🥺
06Canan Diyoler aslında şişmesi için erkn haftalardasınız şekerinize baktırdınızmı kovaya soğuk su koyun ayaklarınızı içine koyun yarm saat bekleyin kuruladıktn sonra iki minder yada yastık koyun ayaklarınızın altına biraz olsa geçiyor cnm
Diyoler İnsülin kullanıyorum. Yanmanın sebebi o olabilir belki aksamları suya koyuyorum ama bu altındaki şişliğe anlam veremiyorum