papatya2412 BerivanLina üçüncü gebeliğim çocuklarla zor ve yorucu geçiyor malesef😒 sizin nasıl kaçıncı hamileliginiz
BerivanLina papatya2412 3. Gebelik benmde 😂 cocuklar ev is hamilelik cok zor. Asiri agrim var bide sizinde oluyor mu
papatya2412 BerivanLina genel heryerim ağrıyo benim iyice ağırlaşınca napcaz bakalım 🤣 sizin isteyerek mi oldu bize süpriz oldu da üçüncü 🤭
Tkose 24+1 ücüncü gebeligim asiri zorlaniyorum digerlerinde bu kadar zorlandigimi bunaldigimi hatirlamiyorum sicaklar mi etkiliyor bilemedim