Kızlar 4 gün önce arkadaşımın beta değerini atmıştım ve değer 417di dün akşam tekrarladı ve sonuç böyle çıktı dört günde bu değer normal mi sizce?bir de âdetin üzerinden on bir gün geçti arkadaşım değerin anormal olduğunu düşünüyor sizce artışı normal mi?
