Arkadaşlar selamlar herkese ben 22+4. Haftadayım hamileliğin başında kan değerim ferritin 33 idi bu hafta kan değerimde ferritin 15 çıktı henüz doktora göstermedim cuma günü randevum bu değerleri yaşayan var mı ayrıca multivitamin ve demir ilacına başlamıştım tüm gebeler gibi. Ama değerin düşük olmadı beni biraz endişelendirdi