Ben 18+2 yim, bebiş bir hafta önden gidiyormuş. 85 ile hamile kaldım, şimdi 88 im 3 kilo almışım. Benim kusma vs olmadı o sebeple kilo vermedim zaman ilerledikçe daha dikkatli besleyici besinler tükettiğim için 3 kg aldım diye tahmin ediyorum. Sporun hayatımda pek yeri yok 😂 geçen hafta çok hareketliydi ama bu hafta sakiniz nedense öyle pek hissetmiyorum kızımı. Ara ara hafif karın ağrım oluyor, bel bacak vs yok çok şükür. Allah hepimize son ayları sağlıklı sıhhatli göstersin ❤️🙏🏻