Minedy 7+2 gebeyim akıntım hem arttı hem de rengi beyazdan sarımsıya döndü normal mi bu? Birde gebeleği göğüs hassasiyeti ve şişliği ile anlamıştım şuan daha da büyüdü. Bu akıntı normal mi? Esas sorum o
User658383839 Minedy evet canım normal diye biliyorum bende de var aynı sıkıntı sürekli akıntım var ama enfeksiyona bağlı diyorlar bir kaç kişi en iyisi doktoruna danış