Merhaba çarşamba gecesı kolumda ağrı omzumda ve boynuma vuran ağrım vardı bırden bıre acaba kalp krızı mı dedim ve ona taktım panik atak hastasıyım anlattıklarınız panık atak kafamı takıp gece yarısına kadar uyumadım kalbim daha da hızlandı sureklı panık atak gecırcek gıbı oldum kendımı bır şekilde kafamı dağıttım telefona baktım geçene kadar duygusu kötü sankı olacak gıbı ama gecıyor bır sekılde kafanızı dağıtmaya bakın onanın bırsey olmayacak bende hastanede kalp damarda staj gördüm kalp krızı bu kadar kolay bırsey değil göğsünde ınanılmaz bır ağırlık hıssedersınız bekletmez ınsanı