Esra1999 etraftakiler doktordan iyi biliyorsa geçsinler doktorluk yapsınlar. Ne çok seviyorlar fikirleri olmadığı şeylerde konuşmayı bu millet ya. Hamilelikte B12 iğnesi zararlı değildir aksine hapını kullandirmiyor doktorlar genelde. Benim hamilelik ihtimalim var diye bile hapını vermediler iğnesini önerdi doktorlar