Yenidoğan dönemi böyle. Yapacak bir şey yok. Büyüdükçe neyi nasıl düzene sokacağınızı anlıyorsunuz. Şuan oğlum 4 ay 1 haftalık, doğduğundan beri rutinler oluşturdum ve yenidoğan dönemi bittiğinden beri bir kaç saat aralıklarla uyandım, mesela şuan gece 1 kere uyanır. Aç kalabilme süreleri uzuyor, bir zaman sonra gece uykusu daha önemli bir hale geliyor onlar için. Daha çok uykuya düşüyorlar. Tabii her bebekte değişiklik gösterebilir. Ama üzülmeyin, şuan lohusalığın da etkisiyle hiç bitmeyecek gibi düşünüyorsunuz ama geçecek. Yeni bir doğum atlattınız, bebek küçücük, siz yorgunsunuz, üstüne uyku gelince eski hayatı arama veya uykuya düşkünlük çıkabiliyor ortaya. Az daha sıkın dişinizi, güzel günler kapıda ❤️