Beyza2727 Kızlar üstümde bir kırgınlık var halsizlik nefesim çıkmıyor hiç enerjim yok bu doğuma yakın belirti böyle olan var mıydı aranizda 🥱
_yeni1tazeanne_ Beyza2727 ne kadar doğru bilmiyorum ama doğuma yakın enerji oluyor diye okumuştum bi yerde hatta onu okuduktan bi kaç gün sonra acil doğum yaptım sezeryanlı birkaç gün öncesinde de acayip enerjim vardır alakalı mı değilmi bilmiyorum 😄
Beyza2727 _yeni1tazeanne_ bende öyle biliyorum da bazı insanlarda da yorgunluk görülüyormuş bakalım 39a Yeni girdik bakalım ne zaman gelecek
_yeni1tazeanne_ Beyza2727 öyle bünyeden bünyeye fark var siz hazırlıklı olun gününüz gelmiş öyle yda böyle geleck Allah’ın izniyle sağlıkla gelsin bebiş 🤲🏼
Beyza2727 _yeni1tazeanne_ amin bütün doğum yapacak anneleri Allah’ım Darda koymasın sağlıcakla kucağımiza almayı nasip etsin 🥹💙