Merhaba 5+2 de doktor randevum vardı muayene oldum ve keseyi gördü fakat bebek görünmedi ve bana herhangi bir adet kanaman olmaz ise iki hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi daha önce düşük yaşadım bu durum normal mi acaba önce sadece kese mi görünür