Marayyy canım benim yaram küçüktü lakin hamile kalmadan yakmayalım demişti doktor gel gelelim çıkolata kistine..bu konuda hep fikir ayrılığı yaşıyorlar kimi diyor yumurtalık zarar görür kimi diyor hamile kalmak zor kalırsan düşebilir kist daha da büyüyebilir.ben 5 cm de öğrenmiştim hamile kalamadım ameliyat oldum ameliyat olma zamanıma gelene kadarda 10 cm oldu kist iki tanede yanında küçük küçük çıktı.bence kendine zaman tanı hamile kalmaya çalış kalamazsan ve kistin büyürse aldır bazılarının büyümüyor cünkü.hamile kalan çok kişi var stres yapma ama dediğim gibi hızlı büyürse bekleme aldır inan bana 15ten fazla doktora gitmişimdir ortak görüş bu yönde.