Kızlar 39+2 de çatı muayenesi oldum çığlık çığlığa bağırarak ve ağlayarak çok zor geçti hiç açılmam yokmuş açılma oldukça hissedilmes mi sizin nasıl geçmişti böyle çatı muayenesi yaşayıp normal doğurabilen var mı herşeyimle normal doğuma çok çok uygunum fakat yaşadığım çatı muayenesi psikolojimi bozdu sezaryen düşünmeyen ben düşünmeye başladım