Kizlar dün rahatsızdim vücut ağrilarimdan ateşten uyuyamadim ama bugün serum yedim parolla c vit.Daha iyiyim ağrım pek yok sadece burun tıkanıklıgı var dünde sabaha kadar uyuyamama rağmen ve sabahta uyuyamadım asla beynim dalmiyor.Ve isin garip kismi uykumda yok bu durumda kaygı bozuklugu yapiyor sizde böyle bir sey var mi normal mi 27+4 üm