Merhaba arkadaşlar
Şuana kadar 3 düşük oldu 3 ay öncede kürtaj oldum kürtaj dan sonra bazı genetik testler istediler ve ben kan pıhtılaşmasının olduğunu söylediler genetik kan sulandırıcı ve ınofolıc combı kullanıp ağustos 9 da hamile olduğumu öğrendim şuan 6+4 haftalığım cumartesi günü kese göründü çarşamba kalp atışını için gideceğim hamileliğimin başından beri inanaılmaz göğüslerim şişdi çok ağrıyordu kasıklarımda aynı şekil bugün göğüs hassasiyetim azaldı ve kasık ağrım hiç olmadı çok korkuyorum belirtilerin bir anda kaybolması normal gelmedi bana benim gibi böyle belirtileri kaybolan oldu yardımcı olursanız sevinirim