Glsmrt Aygn bende de oluyodu.halende yere oturunca kalkinca simdi tam kalcama vuruyo agri..ama seni o konuda aydinlatcak bilgim yok gercekten..bende soruyodum anneme filan oda daha cok olcak onlar dyodu :)
Nurrrrr Aygn Canım inanki ben 22 haftamda hissettimmoğlumu birde karnımdayken cok hareketli değildi 2 gün hareket etmediğini doktorun uyuyordur o dediğini bilirim o kadar tembeldiki gec hissettim tekmelerini 🤣
Aygn Nurrrrr tekme yok bende de ay valla pir pir titreme gb brsey ama inan gazım da çok ne gaz ne bebeğim bilmiyrm
EsrAlmila Aygn hele böyle büyüdükçe ya yukarıya doğru tıkılıp kalıyor ya aşağıya doğru Bi baskı yapıyor oynuyor resmen benimle 😂 kaburgalarım eridi zannediyorum bazen
Aygn EsrAlmila 😁😁😁 şimdi küçük olduğuna mı bilmem geceleri pek titreşim yok ama kahvaltı yaptıktan sonra oluyr
EsrAlmila Aygn ben geceleri uyanıyorum bazen kıpır kıpır durmuyor 😂 uykulu gözlerle sırıtıyorum gece gece 😂