Merhaba arkadaşlar benım gibi adet düzensizliği olan varmı varsa bana doktor adet düzenlesin diye progesteron verdi onu kullandım 1 inci ay adetimi düzenledi 2 ci ayda kullandım halen olmadım en son adet 16 temmuzda oldum 13 ağustosdada 1 gün bile sürmeyen lekelenmem oldu kahverengi bildiğin sonra 6 gün sonra yanı 19 agustosda doktora gittim attan muayene etti hiç bişey yok dedi sonra kan verdim hamilelik beta hcg negatif çıktı bugün 25 ağustos halan adet olmadım akıntımda kaygan ama hiç bi hamilelik belirtiside yok doktor 2 hafta bekle dedi o zaman kontrole gel dedi adet belirtiside yok acaba erken gittiğim içinmi belli olmadı alltan muayene önümüzdeki pazartesi test filan yapsam kesin belli olurmu acaba bana yardım edin