Satisati Arkadaşlar ben üç gündür gribim bebeğime geçmemesi için elimden geleni yaptım ama ne yazık ki oda grip oldu hapsiriyor öksürüyor burnu tıkanıyor hastaneye götüreceğim ilaç veriyorlar mı kolay nasıl atlatabiliriz öneriniz var mi