Kızlar merhaba. Geçen hafta lökositim yüksekti monurol kullandım. Hafif kasık ağrılarım devam ediyor. Haftaya tatile gidecegiz. Doktorum havuza degil denize girebilirsin. Islak mayoyla durma dedi.
Fakat hala enfeksiyonum tam geçmemişken sizce denize girsem sıkıntı olur mu? Mayoyu değiştirecegim zaten ama. Denize girmem sıkıntı olur mu acaba ?
18+2 yim haftaya 19 haftalıkken gidecegiz