Miniminia Doğumdan sonra da 6 ay bir şey yapılması uygun değil. Bende kilo vericem diye diyetisyene gittim ve 6 ay birden kilo vermemem gerektiğini söylemedi. Bebeğim sadece emerek 1. Ayda 1 buçuk kg almıştı, diyete başlayınca 500 gr aldı. Doktor hemen diyeti bırakmamı söyledi. He zararlı şeyler yenilmezse zaten veriliyor ama diyetten bir süre uzak durmak lazım.