Nisapoyraz4270 37+1 haftalığız vajina bölgemde ağrı batma hissi oluyor durmadan idrara çıkıyorum dün geceden beri belime ağrı giriyor 5-10dk sürüyor geçiyor doğum yakın zamandamı acaba
zynepyldrm16 Nisapoyraz4270 bizde 37. Haftaya yeni girdik. Sırtım ağrıyor kasıklarım sızlıyor ama belli aralıklarda . Ama 36. Haftada nst de sancı vs çıkmadı. Doktor normal ağrılar bebek iyice büyüdü yeri daraldı dedi . Sizinki de normaldir diye düşünüyorum ama ihmal etmeyin mutlaka doktora gidin malum haftalar bebek heran gelebilir ☺️
Bsraa9595 Nisapoyraz4270 Düzenli bel ağrısı doğum habercisi olabilir canım doktoruna bilgi ver bence 🙏🏼 sürekli idrara çıkma ve vajinal bölgede batma olmasının sebebi bebeğin doğum kanalına girmiş olması olabilir belki