Cansn ya allah korusun aminosentezin risklerimi almak istemiyorum o bebeğim 2 yaşında bir
Kızım var şuan ona birşey olsa alın bunu mu diyeceğim ama 4 lü tarama istedik bunlara göre daha kapsamlıymış galiba en azından yoksa netleşir varsa da hazırlanmaktan başka çarem yok sadece hafta yanlış hesaplandığı için bir ümit besliyorum
İşt🤕