Baby_B Geç döllenme oldugu icin 10+5 te oldugumu bugün öğrendim Şiddetli (bugün 5) kusmam var Şimdi karinda gaz sancisiyla kabiz gibiyim afedersiniz Su ictigimde kusuyorum ne yapacagimi sasirdim Tavsiyeniz var mi