Elhamdülillah 2 ci çocuğumu kucağıma almayı rabbim nasip etti.. doğumum devlette oldu iyikide seçmişim tayinci olarak bitlise geldik 2 senedir buradayız ama hastane konusunda endiseliydim çok şükür iyi ebelere rast geldim çok dua etmiştim ama allahtan ümit kesilmez ne kadar dua ederseniz o kadar iyi olursunuz Elhamdülillah 🥰 evet şimdi gelelim hikayeme 38+5 iken kasilmalarim başladı tabi tecrübeli olduğum için tam sancıyı hissetmiyordum ve hastaneye gittik tabi nisanim vs de yok ama genede gidelim dedik gittik 1 cm açılma var tabi ebeyle konuştum sizce yatış yapalimmi diye kendisi bence sen evde gecir sancılarını ama sanci olacakta hissediyordum ve nst de çıktı baya sancılarım tabi reddettim 3 4 gün geçti bu sefer daha çok sanci oldu gittik 2 cm ama gene de evde geçirmek istedim bu sefer gene reddettim devlet genelde bırakmaz doktorlar hemen dogumhaneye yönlendiriyorum ama gitmedim tabi bunsefer4 arada 3 gün geçti gittik aşırı sancilarim kasilmalarim başladı tabi sıcak duş iyi geldi gittik baya sancim çıktı ve 3 cm açılma oldu hemen dogumhaneye çıktımkapiyi Bi açtılar allahim o kadar sevindimki bir birinden 5 tane iyi ebe ama o kadarki ilgililer intagramda fenomen olan bir ebe tanışmıştık 1 ay öncesinde doğumuma siz girin diye ve allahin işi o gün o nöbetçiydi dogumumu kendisi isteyerek yapti ve aşırı ilgiliydi iyikide zelal hanım oldu☺️☺️tabi akşam 8 gibi yatışım yapıldı saat gece 2 gibi minnoşum dogurdum tabi 2 saat bebegin kafası inmedi kordon dolanması geri çekiyordu ve en sonunda geldi deyince çatala çıktık tabi ıkinmak kolay olmadı aşırı zorladı çünkü kordon dolanması vardi ve doğdu doğar doğmaz ebeler kucağıma verdiler biraz bekledik sonra 3 dikisim oldu ve sonrası allahim kimseye yaşatmasın basur ağrısını cektim rabbim düşmanıma vermesin acısını halada çekiyorum 15 günüm ve çok zor doğru dürüst evladımı oturarak emziremiyroim kim okuyorsa bu mesajımı dua etsin içten lütfen.. rabbim sizlerede çok kolay doğumlar nasip etsin inşallah 😍😍39+3 te dogumum oldu dogum anında muhakkak ya Fettah ya hennan okuyun summeseebila yesserah ayetini okumayı unutmayın aşırı teselli oldu🥰birde sanciniz gelmediği sürece ıkınmayin sanciniz olduğunda ikinin dogum anında