Dnzg1 Kızlar adetime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım. Negatif çıktı. Böyle olup sonradan hamile kalan var mı?
dygsss Dnzg1 beta hcg değeri belli bir seviyeye gelmeden test pozitif sonuç vermez adetin gecikince yap sabah idrarınla
Gamze_gamze Dnzg1 Ben de altı gün kala yapmıştım çıkmamıştı meğer geç döllenmeymiş. Adetime iki üç gün kala yaptım çok çok silik çıkmıştı
Dnzg1 Baby_B hayırlı olsun canım sağlıkla al kucağına 🩵 belirtilerin nelerdi peki benim göğüslerim çok hassas şu sn kasıklaromda hafif ağrıyor. Psikolojik mi bilmiyorum ama kesin hamileyim diye düşünürken tek çizgi çıktı
Mrvalp Baby_B demekki böyle bir ihtimalde varmış benimde gecikmenin 5.günü ve negatif inşallah bende pozitif görürüm
Eluf Baby_B bende adette iki gun önce verdm Kaan 1.6 çıktı negatif dedi doktur şuanda qdetm iki gun geçti tekrarmi kan versem mi ki
Baby_B Dnzg1 Sagol canim insallah☺️🙏 Gec döllenme oldugu icin bende belirtilerde geç oldu acikcasi Ama ilk belirtilerim gögüs ucu ve gögüste hassasiyetti İnsallah her sey gönlünüzce olsun☺️🙏🙏
likapaa53 Benimde 6 gün var bu sabah ilk idrarla yaptım ama negatif çıktı işk kızımdada böyleydi iki gün kala pozitif olmuştu bekleyelim bakalım bizimleler mi değiller mi😍