Mucihe 2melekannesi1 İlk oğlum İsmail aras Bunuda ömer asil yaptık Kapı süsünü sipariş ettim yoksa kafam çok karıştı Nasibi buymuş
Hiratuba 2melekannesi1 Daha çok hoşumuza giden isim bulana kadar Tuna diyoruz yüzde doksan 😀 Kızımın adı Hira o da 4 yaşında 🩷
Trilecee Eren koyacağız aslında can da olabilir ama cinlerin başı die sözlüde duydum googledada yazıor sinir oldum erende eminim öyle devam edeceğin
Sumruhazal Kızımın adı Beren İncı❤ Doğacak olan kızımın da Beril A’da dıe karar verdık. Sağlıklı hayırlı olsun
-Nazli7- 2melekannesi1 kızımın adı Şura Defne şimdi oğlumuz olucak insallahh onun adına Tuğşat Taha olucak❤️💙
aysenuraydin2 İlk kızım İlkim Ecrin ikinci kızım Irmak Duru şimdi üçüncüye hamileyim Masal Sıla koyacağız inşallah 🥰
Yetersavas Cinsiyeti kız olursa duru koymayı düşüyoruz erkek olursa da bakacağız babası ile ortak isim buluruz
Nazli_bebe Annemin adı Meryem olacak Allah nasıp ederse ama sadece Meryem mi yoksa Amine Meryem mi karar veremedim