Herkese selam, 18.haftamıza girdik, son iki gündür hatta özellikle bugün pıt pıt diye atış hissediyorum sanki kalp atışı gibi ama sık sık olmaya başladı. Dışardan anlaşılmıyor ben içerden anlıyorum. Acaba hareketlerini beklediğim için bana mı öyle geliyor ki anlayamadım. Sizlerden var mı bu haftalarda hisseden. İlk gebeliğim, cinsiyetimiz kız 💕