User658383839  Doktor kontrolüne gittim herşey iyiydi bebeğimi de gördüm kese de ama bu testi öylesine yapayım dedim evde boş duruyordu ve böyle silik çıktı neden acaba? 🥺
Baby_B User658383839 Kanaman var mi canim, Yanlis cikmis olabilir Doktora ne zaman gittin Strese sokma kendini bence
Duruu3 User658383839 canım benimde öyle çıktı sen teste bakma kan değerine bak bebek de iyimis burda kaç test yapanlar pozitif çıkıp kanda gebelik olmayan bir sürü inaan var testte güvenme okadar ah biz kadınlar::))
Starkmama21 User658383839 korkma İnşalalh birşey yoktur artık burda okuduklarıma göre testlere inanasım gelmiyor gerçekten .en son ne zaman doktora gitin için rahat etmese bi doktora gidersin
Mlsaa99 User658383839 sasirtici cunku bende senin gibi merak edip yapmistim kipkirmizi iki cizgi cikmisti artmis olan betadan dolayi . Bir kanina baktir bence
Hale38 Canım hamilelik ilerledikçe beta değeri düşer veya bu testte bi bozukluk vardır korkma bebeğini de üzme
User658383839 Ay evet ya durduk yere gece gece aklımı böcükledim en son 7 haftalıkken gittim doktora 3 hafta var doktor kontrolüne daha çok 😅😣 ya testte sorun ya da idrar renginden dolayı öyle çıktı diye düşünüyorum