İlk beş hafta çok rahattım nolduysa 6 haftadan sonra oldu bulantı, iştahsızlık,halsizlik,uyku Bu üçüncü hamileliğim kizlarima hamileyken hiç bulantı koku hassasiyeti yaşamadım ama bunda aşırı derecede hassas burnum midem ağzımın tadı yok zorla azar azar yiyorum benim gibi olan varmi