Mrvemr3449 Kızlar 11+&4 haftalik gebeyim elim ve özellikle ayaklarım çok yanıyor geceleri uyumadan önce ne önerirsiniz sizde de böyle olan var mı
fncrv Mrvemr3449 şeker ve paketli gıdaya ara verin insülin direnci yüzünden yanma oluyor ve ellerinize ve ayaklarınıza sirke sürüp yatabilirsinşx geçiyor sirke sevmezsenşz kolonya da olur