Salata Aysegll12 anlamam ama benim sonuçla kiyasliyinca düşük sizinki. Doktor bana sınıra yakın dediği için diyetisyene yonlerdirdi
myangelson Aysegll12 sonuçlarınız gayet iyi çıkmış. Şekeriniz yok. Zaten referans aralığı da verilmis oradan kendiniz de kontrol edebilirsiniz😊
Bbuusra Aysegll12 Benim biri 90 biri 105 çıktı normal demişti doktor. Sizin sadece 120 olan sınır gibi ama buna da normal der.
Aysegll12 myangelson referans aralığını siz yazınca fark ettim desem😁birde en üstteki 120 olan biraz sınırda gibi geldi o yüzden sormak istedim
Aysegll12 Bbuusra evet bana da 120 biraz sınır gibi geldi ama bakalım doktora gitmeyi bekleyemedim buraya önce yazayım dedim
myangelson Aysegll12 75 lik yuklemde açlık 90 1. Saat 180 2. Saat 140 baz alınıyor genelde yani sizin sınıra yakın bile değil 😅