Eminenurrr1 benimde serklajdan hemen sonra olmuştu çok korkmuştum, doktorum çok doğal sadece bazı insanların daha erken aylarda başlar bazılarında doğuma yakın yada sonra başlar çok normal demişti. ( Kulaktan kulağa da duydum kadarıyla erken gelince sütümüz çok olurmuş diyede söylem var ama onu artık doğurunca görücez) 😁