bebegimolacak Kızlar yoğun bir akıntım başladı bence bu ovülasyonla alaklı ama testte böyle silik bunun sebebi nedir ? Testi aynı anda yaptım birisi innovita birisi bir gebenin günlüğü
Ftmnur11 bebegimolacak benim adetten bi kac gun once boyle cikiyordu hep Hic yumurtlama goremedim Adetinize ne kadar var ?
Hgmom1 bebegimolacak benimde akıntım başladı ama daha pik yapmadı. Bir kaç gün daha denicem bakalım sende öyle yap canım
Birdemetyasemin bebegimolacak canım benim dönügümde 12. Günüm testim biraz önce aynı bu şekilde çıktı. Bir kaç gün takip et koyulaşması gerekir. Pcos vs bir sorun yoksa döngü başında olduğundan da olabilir .
bebegimolacak Hgmom1 geçen ayda aynısını yaşadım ya akıntı var eminim ama gözükmüyor niye acaba eee doktorlarda bişi yok diyo
bebegimolacak Birdemetyasemin kuzu yok pcos kaç doktora göründüm. Ama geçen ayda böyle oldu çook akıntım oldu ama pik olmuyor
Ftmnur11 bebegimolacak oyledir insallah Ben aylarca yaptim bu testleri bosa zan kaybi oldu benim icin Insallah siz olumlu sonuc alirsinz
Sinerjik bebegimolacak canım benim bazen 3 gun yogun akintim oluyor ama piki bazen o 3.gun görüyorum bazen 2.gun. Yumurtlamadan once de akıntim oluyor sonra da olabiliyor. Bence sende de böyle bir durum olabilir
zey-nep11 bebegimolacak akıntı genelde catladıgı ıcın salgılanan sıvı demek diye blıyorum doktordan ben yumurtlama bazen sessız ağrısızda olablır belkide pık oldu farkedemedınız ağrı olmayınca snrada catlayınca sıvı akışı oldu ondan sılık bence yada bır kaç gune pık olucak onunda habercısı olabılr
Birdemetyasemin bebegimolacak amh değerine bakıldı mı peki . Yumurta sayısı da fazlaysa gelişme olmuyor canım. Doktor takibinde baktırsan aslında çünkü bu testler çok sinir bozucu yanıltabilir de. Doktor folikül takibi yaparsa daha sağlıklı olur hem senin için . Ben kaç aydır bu testlerle kafayı yedim çünkü 😂
Larraa bebegimolacak Yarın öbür gün pozitif olabilir. Akıntı bazen önceden de gelebiliyor. Her ayımız aynı olmuyor. Teste devam edin stres yapmayın 🥰
bebegimolacak Larraa valla geçen ay stresliydim saldım şimdi bakalım yapmaya devam edicem ama bunun sebebini öğrenmek istedim
sd18 akıntınızın yoğunlaşması illa yumurtlama olduğu anlamına gelmez. aynı testleri ben de kullandım kıpkırmızı olmuştu. sıkıntınız yoksa o kırmızı piki görene kadar yapmaya devam edin
sd18 ayrıca yaptığınız saat, 2 saat öncesinde sıvı alımını durdurmanız testin doğruluğu için önemli 🌸
Nurbl Bende ovulasyın yaptım yumurtlamadan 3 gün önce yoğun akıntı oldu yumurtlama günü bahsedilen akıntı yoktı yani akıntıdan 3 gün sonra pik gördüm
_Nazendeem bebegimolacak canim bende Ovulasyon kullanıyorum bi türlü pik göremıyorum dün koyulaşmiş gibi oldu ama bugün yine silik çıktı dün kanlı uzayan akıntım oldu kesın çatladı dedım bugünde akıntım süt kesiği gibi başladı bugün yaptığım düne göre silik çıktı hiçbişey anlamadım koyu beklıyordum akıntıdan sonra kafamı kariştırdı iyice pocs ta var ama adetlerım düzenli şükür niye böyle oldu anlamadım ya
bebegimolacak _Nazendeem kuzum senin yine koyulamış benim hiç böyle olmuyor ki.. sen kaç saniye bekletiyorsun