deryalardanbiri İlk kızımın ismi Almila. Öztürkçe oluşu ve kulağa modern gelişinden dolayı bu ismi seçmiştik. İkinci kızımın isminde de kriterlerim benzer. Bu nedenle bu iki isim arasında çok kararsızım. Sizce İlay mı Umay mı 😇
deryalardanbiri momandtwins Umay benim de çok hoşuma gidiyor ama anlamı çok da uygun değil islamiyette deniliyor. O yüzden zorlanıyorum karar vermekte 😔
momandtwins deryalardanbiri bende sizin gibi çok kararsızdım gittim bambaşka bişey seçtim 😁 isim listelerine biraz daha bakın isterseniz
Minat9496 deryalardanbiri zaten yazarken dedim eminim dusunmuslerdir içlerine sinmemistir ki Umay Ilay diye soruyor :) İlay dan yana kullanıyorum o zaman yanıtımi😅😍
deryalardanbiri Minat9496 mila ve alya özellikle ilk kızımın isim alternatifleri arasındaydı. O yüzden aynı isimler etrafında dönmek ikinci kızımıza haksızlık olacak gibi hissedip yeni alternatiflere yönelmeye çalışıyoruz. Yoksa ben de çok beğeniyorum mila ismini de 🌸
deryalardanbiri Tugbayrakdar ilaydanın kısaltması gibi diyor kime sorsam, biraz o kafamı karıştırıyor, ama bence de hem kulağa çok hoş geliyor hem anlam açısından güzel bir isim. İsmiyle yaşasınlar inşallah 🙏