Tugcebahar 7 haftalık hamileyim 2 gündür içim sıkılıyor kendimi iyi hissetmiyorum 🤧 hep ağlıyorum inşallah hemen geçer bu durum
Duruu3 Tugcebahar bende kesinlikle oyledim hep karamsar düşünüyorum 3 ncü bebeğim supriz oldu ne bilim sağlıkla gelsin ama yetebilicekmiym korkusu hep var😥
br2023 Tugcebahar 38. Haftadaym Ağlamak için sebepler arıyorum😂bazen çok pozitif olup aniden negatif olabiliyorm herşeye kızıyorum üzülüyorum istemsizce.