Seymaucan 26 haftalık olup karnı aşağıya inmiş ve hareketlerini kasıklarda hisseden var mı normal mi ?
br2023 Seymaucan 38+1deyz daha yeni yeni aşağı indi karnım ama sizinki normal mi değil mi bişi diyemem elbet öyle olanlar vardır.
Niloyaaaaa Seymaucan karnınız henüz aşağı inemez ama bebeğin hareketlerini kaşıkta hissetmeniz çok normal o haftalarda bebeğim makat pozisyondaydı bu yüzden ayaklarıyla sürekli kasıklarına vuruyor dedi doktorum sonra baş aşağı dönünce o durum düzeliyor 🌺
Sedadvc Seymaucan 18. Haftadan beri aşağıda benimki. Baş geliş pozisyonunda bekliyor ama ben artık tuvaletten çıkamıyorum. 35. Haftadayim.
Sema3425 Zeyazra 37 deyim canım hala gelen giden yok artık sürekli aşağıda olması bunaltıyor doğurmak için can atıyorım