aslihan1k- Arkadaşlar ilk beta değerim 20 Ağustos 132 ,22 Ağustos 202 , 24 Ağustos 350 değerler normal mi geç döllenme mi
aycicegi22 aslihan1k- geç döllenmede böyle olmuyor, gün aşırı 2 katına çıkması gerekiyor demişti bize doktor. Geç döllenmede beta düşük oluyor ama düzenli artıyor
Niloyaaaaa aslihan1k- adet gününüze göre betanın düşüklüğünden anlaşılabilir ya da keseniz gözüktüğünde keseyi ölçüp ona göre geç döllenme olup olmadığını söylüyorlar.. sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️🫶🏻
Baby_B aslihan1k- Geç döllenmede değer 2 katiyla artiyor.Sadece gec oldugu icin beta hcg düsükken öğreniyoruz Değerlerin biraz düsük artmis canim 2 günde 1 kan verip artisi izle saglik ocagi seni yönlendirir
aslihan1k- Ebaki dış gebelik değerleri nasıl oluyor bilginiz var mı ? Sağlıklı gebeliğin artışı gibi mi benim ki biraz düşük evet de
aslihan1k- Baby_B pazartesi günü hastaneye gideceğim korkuyorum biraz düşük ama yükselme var gene de diye düşünüyorum Korkuyorum
Niloyaaaaa aslihan1k- yok yok korkmayın inşallah güzel düşünün güzel olsun bence geç döllenme sizinki ☺️
Aysegl07 aslihan1k- beta güzel yükselmiş iki günde yüzde 60 civari yükseliyor korkulacak bisey olduğunu düşünmüyorum iki çocuğum da geç döllenme
aslihan1k- Aysegl07 inşallah öyledir çok korkuyorum 1 tane kimyasal 2 düşük yaptım o yüzden korkum daha fazla
Aysegl07 aslihan1k- korkma canim benimde bir dusuk bir kürtajım var şuan 3.ye hamileyim her hamilelik aynı olacak diye bisey yok
Aysegl07 aslihan1k- ilk oğlumda 12 yıl önce geç döllenme olduğunu düşünmeyip kese oluşmuş bebek yok diye devletteki doktor kürtaj olacaksın yatak yok dediler iki üç hastane gezdikten sonra sanki doktoruma gittim geç döllenme o yüzden dedi 1 hafta ileriye çekti adet tarihimi
Aysegl07 aslihan1k- şu anki hamileliğim de geç döllenme kalp atışını geç duyduk bunda da yine adet tarihimi 1 hafta one çekti şuan 32 haftadayim haftamla uyumlu bebekte
Aysegl07 aslihan1k- güzel düşün güzel haberlerle gelirsin inşallah canım bize de haber ver doktora gidince
Tugceesss Aysegl07 kaç haftalıkken duydun kalp atışını ben bata göre 7.5 tim ultrason 6.5 verdi doktorum ya geç döllenme yada saglıksız gebelik kese oluşmuş bebek tutunmuş haftaya gel kalp atışını duyalım olursa atış dedi
Aysegl07 aslihan1k- inşallah geç dollenmedir Rabbım isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın sağlıkla kucağımıza alalım bebislerimizi