Ayse650 @Merved123 kanama da var mı? Benim en baştan beri ağrılarım hep vardı son günlerde vajina da iğne batar gibi anlık batmalar oluyordu, korkutmak istemem ama şikayetlerinizi danışın doktorlarınıza bence. Rahim ağzı kısalığı çıktı bende ve acil serklaj oldum. Ama benim hamileliğimi öğrendiğimden beri kaşık ağrılarım hep vardı ilk haftalarda 5-6 haftalıkken az az lekelenme de vardı progestan kullandım geçti ama 12 haftada bıraktırdı doktor artık durmuştu lekelenme, sonra 16 haftaydı galiba nokta kadar bir lekelenme tekrar oldu doktorum anlamadı normal olur dedi ,