07sym07 37+2 haftalık hamileyim dün kontrole gittim doktorum bebeğimin döndüğünü aşağıya ama henüz kanala girmediğini söyledi sizce ne zaman girer kanala ve nasıl anlarım
tugce_snygt42 07sym07 aşağıdan rahmine baskı yapıyor sürekli tuvalete gidiyorsan oturduğunda kasiklarinda batma oluyorsa bil ki kanala girmiş
ttazeannee 07sym07 Son dakika kanala giren bile var ördek yürüyüşü yapın mutlaka YouTube de bebeği kanala yönlendir diye bir video var simge duman Dı sanırım o hareketleri yapın
07sym07 tugce_snygt42 bugün çok yürüdüm ondan mıdır bilmiyorum kasigim ve elimde ağrı var bacaklarıma da yayılıyor
tugce_snygt42 07sym07 aynenn bende yürüyünce öyle oluyor ama ne gelen var ne giden 😅 EşiM de sabret eninde sonunda çıkacak orda mi kalacak diyo 😂😂
Semihaoyku 07sym07 35 bende bebek baş geliş ama kanalda degil daha rahim ağzı kapalı erken doğum riski yok dedi doktor bakalım bı daha ki gittfimde ne olcak sorcam