cansubck Sizi çok iyi anlıyorum. İlk gebeligimde 32. haftadan itibaren yaşadım bunu, hatta 30′da başladı. 32. haftada hastanede yattım iki gece, sancı çıkmıştı çünkü bende. Magnezyum aksatmayın iyi gelecektir. Ciğer geliştirici vurunmustum, serumlarla ve bir ilaç var onunla sancıyı durdurmuştu doktorum. Merak etme şimdi böyle yapıyor sonra da gelmek bilmez demişti, gerçekten öyle oldu 39 da sezaryen oldum beni alın artııık diyerek 😁