Tugces09 3_oglan_annesi dün sabah sezeryan oldum ilk gün depend külot bez kullandım bugün yaraya pansuman yapıldı ve hemşire artık normal iç çamaşırı giymemi ped takmami söyledi. Dependin mesane pedini almıştım onlara başladım şuanda sıkıntı yok🙏🏻
sryy 3_oglan_annesi ben ikisini de almıştım hastanede kendileri veriyor ilk etapta kullandırmamıslardı sonra kendi pedinizi kullanın dedi. Can ped kullandım depend kullandırnadılar canpedde iş görğyor zaten yogun kanam ilk iki gün oluyo
Madam27 Eltim sezeryan doğum yapmıştı hemşire ona depend kullanmamasını önermişti yarayı kapatmaması bakımından canm.
Madam27 3_oglan_annesi 3_oglan_annesi yüksel bel çamaşr elbette giyebilirsin ama depent külot alırsan sıcak olur baya senin için yaz mevsimindeyiz sıcaktan yaran iltihap olabilir hemşirenin tavsiyesi bu sekildeydi bende o yüzden canped aldım çamasrlarmda hep yüksek bel
3_oglan_annesi Madam27 doğum Ekim’de olacak yine sıcak olur mu ki diğer dogumlarim kışın ortasında oldklari için sorun degldi birde büyük boy pedlerden almıştım bu külot bezleri kulanmadim hic
Madam27 3_oglan_annesi hmm ekim ayı için bisey diyemem canm benimde ilk doğumum olacak deneyimim pek yok görünce hemsirenin dediği aklıma geldi yazaym dedim🌼
adatuna 3_oglan_annesi ben normal ped kullanmadım ilk 7-10 gün depend yeterli oluyo fazlasıyla çoook rahat tekrar doğursam depend alırım :)
Nursumeyye5 3_oglan_annesi Depend kullandım tek kelimeyle mükemmel di erken doğum oldu suyum ev de geldi depend almasaymışım rezil olurmuşum üstüm başım mahvolurmuş