35 haftamda 2.4 cm sıvı birikmesi vardı böbreğimde ve enfeksiyon 3 gün hastanede yattım ağrısı inanılmazdı .antibiyotik kullandım 3 gün hastanede 4 gün hap olarak evde
Suan 37+4 teyim
bu pazartesi tekrar ağrım olmuştu gittiğimde sıvı hala duruyor ve yeniden enfeksiyon başlamıştı doktorum 1 günlük antibiyotik verdi suan çok şükür iyiyim doğuma kadar tekrar ağrısını yaşamam inşallah çok zor bir ağrı benim için dayanılmazdı (üstelik bebeğindede böbrekte sıvı birikmesi varmış , doğum sonrası kontrol olucakmis ) tek tavsiye doktorumun bol bol su içip böbrekleri calistirmak 😫