Selam kızlar benim ovulasyon takibimde genellikle adetin 4. Gününde falan yumurtlamam olur. Ve giderek koyulaşır hep. 2. gününden itibaren yapmaya başladım yurt dışında bir uygulamayla takip ediyorum o koyulasma oranını yanına yazıyor otomatik. Bugun silikleşti gözlede görülür silik acaba neden oyle oldu suan tahminim yumurtlamadan bir gün oncesiyim
